دیدار قائم مقام مدیرعامل با مدیران ستادی و فروشگاهی منطقه 2 افق کوروش - اخبار افق کوروش - فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

اخبار افق کوروش /  اخبار مناطق

چاپ
دیدار قائم مقام مدیرعامل با مدیران ستادی و فروشگاهی منطقه 2 افق کوروش
۱۴۰۰/۰۸/۰۶

دیدار قائم مقام مدیرعامل با مدیران ستادی و فروشگاهی منطقه 2 افق کوروش

قائم مقام مدیرعامل در نخستین روز از سفر خود به منطقه 2 افق کوروش، روز چهارشنبه پنجم آبان ماه با روسا، سرپرستان و مسئولین ستادی فروش و فروشگاهی اصفهان دیدار کرد. 


به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه‎‌های زنجیره‌ای افق کوروش؛ مهندس منصوری، قائم مقام مدیرعامل که برای دیداری دو روزه از منطقه 2 افق کوروش به اصفهان سفر کرده است در نخستین روز از سفر خود در دیدار با روسا، سرپرستان و مسئولین ستادی فروش و فروشگاهی اصفهان ضمن اشاره به وضعیت صنعت خرده فروشی در جهان و مقایسه آن با ایران و آخرین دستاوردها، نوآوری‌ها و ابداعات این حوزه، مسائل مختلف از جمله اهمیت بسیار بالای تکریم مشتریان، ضرورت ارتباط موثر با مشتریان، لزوم حفظ آراستگی و نظافت فروشگاه‌ها و کنترل مستمر شلف لیبل‌ها، ارتباطات بین بخشی و همسویی واحدهای مختلف از زنجیره تامین تا فروش را مورد تاکید قرار داده و  پس از آن به پرسش‌های مدیران و روسای حاضر در این دیدار پاسخ داد. قائم مقام مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش سپس از برخی از فروشگاه‌های شهر اصفهان بازدید نموده و از نزدیک روند خدمت رسانی و نیز مسائل و مشکلات همکاران فروشگاهی را مورد بررسی قرار داد.
گفتنی است پیش از سخنان مهندس منصوری؛ قائم مقام مدیرعامل افق کوروش؛ مهدی بهمن آبادی؛ معاون برنامه ریزی و  امیر رحمتی؛ مدیربازرسی در سخنانی مطالبی را در خصوص انبارها، موجودی فروشگاه‌ها و کنترل و نظارت فروشگاه‌ها بیان نموده و فرزاد گودرزی؛ معاون منطقه 2 و آرش میرباقری؛ مدیر استان اصفهان نیز به ارائه گزارش پرداختند.
شایان ذکر است قائم مقام مدیرعامل افق کوروش و هیات همراه در دومین روز از سفر خود به منطقه 2 به استان چهارمحال و بختیاری سفر خواهند کرد.


برچسب ها:

صالح منصوری
فرزاد گودرزی
معاون منطقه 2
قائم مقام مدیر عامل
مدیر بازرسی
معاون برنامه ریزی
مدیر استان اصفهان
چهار محال و بختیاری

اخبار مناطق

انتخاب منطقه