تقدیر از بانوان همکار در ستاد مرکزی و مناطق افق کوروش - اخبار افق کوروش - فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

اخبار افق کوروش /  اخبار مناطق

چاپ
تقدیر از بانوان همکار در ستاد مرکزی و مناطق افق کوروش
۱۳۹۹/۱۱/۱۵
به مناسبت روز زن برگزار شد:

تقدیر از بانوان همکار در ستاد مرکزی و مناطق افق کوروش

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) و بزرگداشت روز زن از زحمات بانوان همکار در ستاد و مناطق مختلف شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش تجلیل به عمل آمد.

 

 

به گزارش روابط عمومی افق کوروش؛ در برنامه های بزرگداشت روز زن که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با حضور معاونین، مدیران و مسئولین در ستاد و مناطق افق کوروش برگزار شد از بانوان نمونه ستاد، نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مناطق تقدیر و تجلیل به عمل آمد. در ستاد مرکزی افق کوروش با اهداء گلدان‌های کوچک گل به کلیه همکاران ستادی و در مناطق مختلف نیز با دعوت از بانوان همکار و اهداء گل از زحمات ایشان تقدیر شد.

در مراسم تجلیل از بانوان همکار منطقه هشت، مهندس لزگی؛ معاون منطقه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران این منطقه برای پیشرفت و تعالی فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، قدردانی نموده و با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از ایشان تجلیل به عمل آورد.

در منطقه هفت افق کوروش، مهندس سیفی معاون منطقه هفت ضمن اهداء گل به بانوان همکار و با اشاره به مقام والای زن و مادر، حضور بانوان در افق کوروش را باعث کارآیی بیشتر مجموعه عنوان کرد.

مهندس گودرزی معاون منطقه دو نیز در مراسم تجلیل از بانوان همکار با اشاره به رشد چشمگیر حضور بانوان در مسئولیت‌های مدیریتی گفت امروزه به‌واسطه حضور بانوان در رده‌های اول مدیریتی و عملیاتی پیشرفت چشمگیری حاصل شده است.  

مهندس فرخزاد معاون منطقه پانزده افق کوروش نیز در مراسم روز زن که در ستاد این منطقه برگزار شد بانوان همکار را تلاشگرانی مسئولیت‌پذیر دانست که توانسته‌اند دوشادوش همکاران دیگر خدمات ارزشمندی را به مجموعه افق کوروش ارائه نمایند.

در منطقه سوم نیز با اهداء گل که با قرار دادن گلدان های کوچک گل بر روی میز کار همکاران و کارت تبریک روز زن، این مناسبت فرخنده گرامی داشته شد. مهندس نصراالهی؛ معاون منطقه سوم اظهار امیدواری کرد در آینده و با رفع محدودیت های کرونا، مراسم روز زن و تقدیر از زحمات بانوان همکار هر چه باشکوه تر برگزار گردد.

مراجعه سرزده مهندس جوام معاون منطقه یک افق کوروش  به فروشگاه ها و شعباتی که بانوان همکار، سرپرستی آنها را بر عهده داشتند و همچنین دیدار با بانوان شاغل در ستاد و تجلیل و تشکر از زحمات ایشان موجب غافلگیری این همکاران و خوشحالی ایشان شد.

گفتنی است سایر مناطق دیگر افق کوروش نیز در برنامه هایی مشابه، از خدمات ارزشمند بانوان همکار تقدیر و تشکر نمودند.

شایان ذکر است علاوه بر مراسم های برگزار شده و اهداء گل به بانوان همکار، مدیریت ارشد شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش نیز دستور پرداخت هدیه نقدی تولد حضرت فاطمه(س) و  روز زن را صادر نمود که به حساب بانوان همکار واریز شد.


برچسب ها:

افق کوروش
فروشگاه های زنجیره ای
منطقه هشت
گرامیداشت روز زن
منطقه دو
منطقه چهارده
منطقه هفت
مناطق

ارسال نظر

ارسال

اخبار مناطق

انتخاب منطقه