دانشگاه علوم پزشکی زابل از شعبه طالقانی افق کوروش قدردانی کرد - اخبار افق کوروش - فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

اخبار افق کوروش /  اخبار مناطق

چاپ
دانشگاه علوم پزشکی زابل از شعبه طالقانی افق کوروش قدردانی کرد
۱۳۹۹/۰۲/۲۴

دانشگاه علوم پزشکی زابل از شعبه طالقانی افق کوروش قدردانی کرد

معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل از شعبه فرانچایز طالقانی این شهر به منظور رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی قدردانی نمود.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل با اهدای تقدیرنامه به سرپرست فرانچایز طالقانی افق کوروش از عملکرد درخشان افق کوروش در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا قدردانی نمود.

در تقدیر نامه ای از سوی جواد اکبری زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل به ملارین آبیل سرپرست شعبه طالقانی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در زابل عنوان شده است:

نظر به اینکه در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، وزارت بهداشت، درمان ئ آموزش پزشکی ثبت نام کرده و به منظور صیانت از سلامت از سلامت کارکنان و مشتریان و همچنین جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا (COVID-19) برابر با دستور العمل ها و پروتکل های بهداشتی تعیین شده اقدام موثر در محیط گار خود را نموده اید، برخود لازم دانستیم تا از زحمات و توجه بی وقفه شما در راه پیشگیری و مقابله با این بیماری، نعایت تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

امید است، با توکل بر خداوند متعال و توسل به معصومین "علیم السلام" و با توجه همگان به توصیه های متخصصین امر چنانکه در بیانات مراجع عظام تقلید بویژه رهبر معظم انقلاب آمده است، با همکاری و همیاری مستمر شما موجبات فائق آمدن بر این مشکل را فراهم آوریم.


برچسب ها:

افق کوروش
قدردانی از افق کوروش
علوم پزشکی زابل

ارسال نظر

ارسال

اخبار مناطق

انتخاب منطقه