تحویل فوری سفارشات آنلاین فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش منطقه 4 - اخبار افق کوروش - فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

اخبار افق کوروش /  اخبار مناطق

چاپ
تحویل فوری سفارشات آنلاین فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش منطقه 4
۱۳۹۹/۰۲/۲۴

تحویل فوری سفارشات آنلاین فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش منطقه 4

مشتریان عزیز افق کوروش در استان های قم، اراک، البرز، زنجان و قزوین می توانند خرید خود را بصورت اینترنتی انجام دهند و سفارشات خود را در کمتر از یک ساعت تحویل بگیرند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، فروش اینترنتی استان های تحت پوشش منطقه 4 افق کوروش با همکاری فروشگاه اینترنتی اکالا راه اندازی شد.

سوپرمارکت آنلاین اکالا پیش از این به همت همکاران فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ارائه خدمات خود را در مراکز استان های قم، زنجان، اراک و البرز آغاز نموده بود و امروز نیز مرکز استان قزوین به این زنجیره افزوده شد.

مشتریان افق کوروش می توانند در منزل و با استفاده از وب سایت و یا اپلیکیشن اکالا کالاهای مورد نظر خود را با تخفیفات افق کوروش سفارش گذاری کنند و درب منزل تحویل بگیرند.

گفتنی است حداقل سفارشات قابل ارسال فروشگاه اینترنتی اکالا 50 هزار تومان بوده و سفارشات بالای 100 هزار تومان رایگان ارسال می شود.

شایان ذکر است که مشتریان عزیز در استان های البرز، قم، زنجان، اراک و قزوین علاوه بر انتخاب زمان بندی مناسب تحویل کالا، می توانند از امکان تحویل فوری استفاده نمایند و کالای خود را در عرض کمتر از یک ساعت تحویل بگیرند.


برچسب ها:

افق کوروش
اکالا
سفارش آنلاین

ارسال نظر

ارسال

اخبار مناطق

انتخاب منطقه