فروش اینترنتی افق کوروش در کرمانشاه آغاز شد - اخبار افق کوروش - فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

اخبار افق کوروش /  اخبار مناطق

چاپ
فروش اینترنتی افق کوروش در کرمانشاه آغاز شد
۱۳۹۸/۱۲/۲۶
با حضور مدیر منطقه 15 افق کوروش و معاون استاندار کرمانشاه؛

فروش اینترنتی افق کوروش در کرمانشاه آغاز شد

فروشگاه اینترنتی افق کوروش (اکالا) با حضور معاون استاندار کرمانشاه و مدیریت منطقه 15 این شرکت فعالیت خود را در کرمانشاه آغاز کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، در پی شیوع ویروس کرونا این شرکت در یک ابتکار فوری و با درک شرایط موجود این امکان را برای مشتریان کرمانشاه فراهم کرد که بتوانند خرید خود را از افق کوروش بصورت اینترنتی انجام دهند.

هدایت حاتمی معاونت استانداری کرمانشاه با همراهی عرفان فرخزاد مدیریت منطقه 15 افق کوروش از هاب اکالا بازدید و از نزدیک ظرفیت خدمت رسانی این شرکت در کرمانشاه را مورد ارزیابی قرار دارد.

حاتمی در این بازدید ضمن قدردانی از شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش که امکان خرید اینترنتی کالاهای اساسی را برای خانواده های کرمانشاهی نیز فراهم کردند، اظهار داشت: بدون شک هر چقدر از اجتماعات و حضور مردم در خیابان ها کم کنیم ، مقابله با شیوع ویروس کرونا آسان تر خواهد شد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که سوپرمارکت آنلاین اکالا عملکردی مشابه فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش داشته باشند و در زمینه مشتری مداری و خدمت رسانی به هموطنان کرمانشاهی موفق عمل کنند.

هموطنان عزیز در کرمانشاه می توانند با استفاده از اپلیکیشن اکالا و یا مراجعه به وب سایت این شرکت به نشانی www.okala.com می توانند نسبت به ثبت سفارش خود اقدام و کالاها را درب منزل تحویل گیرند.


برچسب ها:

افق کوروش
کرونا
ویروس کرونا
مقابله با کرونا

ارسال نظر

ارسال

اخبار مناطق

انتخاب منطقه