قدردانی مدیریت منطقه 16 افق کوروش از همکاران فروشگاهی استان خوزستان - اخبار افق کوروش - فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

اخبار افق کوروش /  اخبار مناطق

چاپ
قدردانی مدیریت منطقه 16 افق کوروش از همکاران فروشگاهی استان خوزستان
۱۳۹۸/۱۲/۱۵
در پی شیوع ویروس کرونا؛

قدردانی مدیریت منطقه 16 افق کوروش از همکاران فروشگاهی استان خوزستان

مدیریت منطقه 16 افق کوروش از زحمات همکاران فروشگاهی استان خوزستان که در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا همچون گذشته در حال خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستند، قدردانی نمود.
 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، مدیریت منطقه 16 افق کوروش در استان خوزستان با هدف بررسی وضعیت فروشگاه های این منطقه در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا و قدردانی از زحمات همکاران فروشگاهی این شرکت که با تمام قوا در این شرایط سخت همچون گذشته آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستند در شعب اهواز حضور پیدا کرد.

ولی خدادادی در این بازدید بر لزوم رعایت بهداشت در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش و ایجاد فضایی امن و بهداشتی تأکید نمود.

همچنین دیبایی متخصص داخلی و پزشک قانونی از مشتریان همیشگی افق کوروش در جریان این بازدید از وضعیت مطلوبِ حاکم بر فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ابراز خرسندی کرد و گفت: همکاران شما در سطح فروشگاه های افق کوروش بار نگرانی را از دوش مشتریان برداشته و با فراهم کردن محیطی امن و بهداشتی این امکان را ایجاد نمودند که افراد با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند.

وی در ادامه عنوان کرد: نظافت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا در حد مطلوب رعایت می شود.

گفتنی است؛ در این بازدید بسته های اقلام بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا با حضور مدیریت منطقه 16 در اختیار همکاران سطح فروش قرار گرفت.


برچسب ها:

کرونا
ویروس کرونا
مقابله با کرونا
تخفیف
فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

ارسال نظر

ارسال

اخبار مناطق

انتخاب منطقه