رشد چشم گیر منطقه نوپای افق کوروش در ششمین سالگرد شرکت - اخبار افق کوروش - فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

اخبار افق کوروش /  اخبار مناطق

چاپ
رشد چشم گیر منطقه نوپای افق کوروش در ششمین سالگرد شرکت
۱۳۹۸/۰۹/۳۰
در جشن شش سالگی افق کوروش مطرح شد؛

رشد چشم گیر منطقه نوپای افق کوروش در ششمین سالگرد شرکت

مهران امیری مدیر منطقه 17 افق کوروش در استان سیستان و بلوچستان از رشد چشم گیر این منطقه در ششمین سالگرد تأسیس فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، جشن شش سالگی افق کوروش با حضور مدیریت منطقه 17 این شرکت و جمعی از همکاران ستادی و فروشگاهی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

مهران امیری مدیر منطقه 17 افق کوروش در این مراسم با تبریک ششمین سالگرد افتتاح فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش درخصوص روند توسعه شعب در سطح استان سیستان و بلوچستان گفت: مقایسه روند توسعه فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سطح منطقه 17 از اردیبهشت 98 تا کنون بیانگر رشد سرعت توسعه است، مطابق آمار و بطور متوسط هر دو هفته یک فروشگاه در سطح استان افتتاح می شود که تلاش می کنیم با ادامه این روند تا پایان سال بطور متوسط در هر هفته یک فروشگاه افتتاح کنیم.

وی در ادامه افزود: ارتقاء کیفیت عملکرد منطقه 17 بسیار مورد توجه بوده و  به همین منظور مباحث سطح استاندارد منطقه و نتایج بازرسی،تحقق مناسب اهداف تعیین شده فروش،آموزش پرسنل، بازاریابی و کیفیت ارتباط با مشتری و جذب نیروی توانمند بصورت جدی پیگیری و اقدام شده که در این زمینه ها نیز نتایج خوبی حاصل گردیده است.

امیری همچنین اظهار داشت: کسب رتبه اول در طرح عجبتخفیفی در آذر ماه و ارتقاء سطح استانداردهای شعب و کسب نتایج مطلوب تری نسبت به گذشته بوده است که همه ی این اقدامات با هدف خدمت رسانی به مردم محترم استان سیستان و بلوچستان صورت پذیرفته است.

مدیر منطقه 17 افق کوروش ضمن تأکید بر این موضوع که باید در استان حضور متناسب با نیاز جمعیت داشته باشیم، بیان کرد: این شرکت در استان سیستان و بلوچستان توانسته با جذب 250 نفر از جوان این مرز و بوم نقش قابل توجهی در اشتغال جوان این استان داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از شما همکاران کوشا و زحمت کش درخواست دارم درنهایت همکاری و مساعدت به مراجعات مردم پاسخگو باشید و مشتری مداری را سرلوحه کار و معیار و مبنای امور بدانید.

 

 

 


برچسب ها:

فروشگاه زنجیره ای
افق کوروش
سالگرد افق کوروش
شش سالگی افق کوروش

ارسال نظر

ارسال

اخبار مناطق

انتخاب منطقه