منطقه 16 افق کوروش پیشتاز در امر توسعه شعب - اخبار افق کوروش - فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

اخبار افق کوروش /  اخبار مناطق

چاپ
منطقه 16 افق کوروش پیشتاز در امر توسعه شعب
۱۳۹۸/۰۹/۲۴
در جشن شش سالگی افق کوروش؛

منطقه 16 افق کوروش پیشتاز در امر توسعه شعب

مدیر منطقه 16 فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در جشن شش سالگی این شرکت به قرار گرفتن استان خوزستان در بین مناطق پیشرو در امر توسعه شعب اشاره نمود.
 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، جشن ششمین سالگرد افتتاح این فروشگاه با حضور مدیر منطقه 16 افق کوروش، مدیر بازاریابی  و جمعی از همکاران فروشگاهی و ستادی این شرکت در اهواز برگزار شد.

ولی خدادادی مدیر منطقه خوزستان در این مراسم ضمن تبریک شش سالگی فروشگاه های همواره تخفیف افق کوروش از زحمات همکاران این منطقه درجهت رشد و تعالی و در راستای اهداف سازمانی این شرکت قدردانی نمود.

وی همچنین در ادامه به برنامه های توسعه ای این منطقه اشاره کرد و افزود: تا پایان سال جاری بطور متوسط هر چهار روز یک افتتاحیه خواهیم داشت که در مجموع 62 فروشگاه به شعب افق کوروش در استان خوزستان افزوده خواهد شد.

خدادادی با تأکید بر این موضوع که منطقه 16 از جمله مناطق پیشرو در امر توسعه شعب است، گفت: تمامی شاخص های عملکردی این منطقه نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی درخصوص دیدگاه سازمانی حاکم بر افق کوروش ابراز خرسندی کرد و گفت: باعث افتخار است که همکاران منطقه 16 با علاقه و نگرش به اهداف و آئین نامه های افق کوروش فعالیت می نمایند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که تا در سال جاری تمامی اهداف مشخص شده برای استان خوزستان محقق شود.

 


برچسب ها:

فروشگاه زنجیره ای
افق کوروش
سالگرد افق کوروش
شش سالگی افق کوروش

ارسال نظر

ارسال

اخبار مناطق

انتخاب منطقه