توزیع بسته های حمایتی غذایی و بهداشتی در منطقه سیل زده پل دختر - اخبار افق کوروش - فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

اخبار افق کوروش /  اخبار مناطق

چاپ
توزیع بسته های حمایتی غذایی و بهداشتی در منطقه سیل زده پل دختر
۱۳۹۸/۰۲/۰۸
به همت همکاران استان لرستان؛

توزیع بسته های حمایتی غذایی و بهداشتی در منطقه سیل زده پل دختر

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در جهت حمایت از آسیب دیدگان سیل استان لرستان، هزار بسته حمایتی غذایی به مناطق سیل زده ارسال نمود.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، این شرکت در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و برای حمایت از هموطنان آسیب دیده در سیل لرستان به ارسال کمک های غیر نقدی به این منطقه اقدام کرد.

پرسنل ستادی، فروشگاهی و انبار استان لرستان (منطقه 9) تعداد هزار بسته حمایتی غذایی  شامل پنیر، غذاهای کنسروی، نان و  سایر مواد غذایی تدارک دیدند و با همراهی نمایندگان ستاد بحران و سازمان هلال احمر در منطقه سیل زده پلدختر توزیع کردند.

همچنین پس از اختصاص 15 میلیارد تومان بودجه از سوی خانواده گروه صنعتی گلرنگ جهت تهیه و ارسال اقلام مورد نیاز به آسیب دیدگان در مناطق سیل زده، افق کوروشی ها با تلاشی مضاعف آماده سازی و بسته بندی محصولات را آغاز کردند و به همّت کارکنان پرتلاشِ شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در انبار مرکزی، آماده سازی و بسته بندی 10 هزار بسته غذایی و 10 هزار بسته مواد شوینده و بهداشتی شد و به استان های لرستان و خوزستان ارسال و توسط پرسنل این شرکت در مناطق آسیب دیده ای با همکاری سازمان هلال احمر توزیع گردید.


برچسب ها:

مسئولیت اجتماعی
فروشگاه زنجیره ای
افق کوروش
سیل زدگان
سیل لرستان

ارسال نظر

ارسال

اخبار مناطق

انتخاب منطقه