جشن پنج سالگی افق کوروش با حضور مدیرعامل در استان اصفهان برگزار شد - اخبار افق کوروش - فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

اخبار افق کوروش /  اخبار مناطق

چاپ
جشن پنج سالگی افق کوروش با حضور مدیرعامل در استان اصفهان برگزار شد
۱۳۹۷/۰۹/۱۴

جشن پنج سالگی افق کوروش با حضور مدیرعامل در استان اصفهان برگزار شد

پنجمین سالگرد افتتاح فروشگاه زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش با حضور مدیرعامل، معاونت منطقه 2 و 5 و پرسنل استان اصفهان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، مراسم جشن 5 سالگی این شرکت با حضور مدیرعامل، معاونت و همکاران افق کوروش استان اصفهان برگزار شد.

امیر خسرو فخریان مدیر عامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ضمن اشاره به اصلاح شبکه توزیع کالای مطابق با برنامه ششم توسعه کشور گفت: بر اساس این برنامه باید کالا در شبکه های منظمی صورت گیرد که یکی از آن ها فروشگاه های زنجیره ای است و اکنون سهم آن به 10 می رسد که باید این سهم به دو برابر ارتقاء یابد.

وی در ادامه افزود: توسعه فروشگاه های زنجیره ای باید در دستور کار قرار گیرد، زیرا این اقدام به نفع مصرف کنندگان است و بدون شک با کاهش هزینه های توزیع و بهره وری بالا، انواع کالا با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.

فخریان بر ضرورت توسعه فروشگاه های زنجیره ای در سراسرکشور تاکید کرد و اظهار داشت: خوشبختانه دولت و به ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت حامی جدی توسعه فروشگاه های زنجیره ای در کشور است، چراکه توسعه فروشگاه های زنجیره ای از جمله اصول پیشرفت بسیاری از کشورهای دنیاست و توسعه چنین فروشگاه هایی آثار فراوانی به لحاظ اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی در جامعه دارد.

وی در خصوص حذف واسطه ها نیز گفت: فروشگاه های زنجیره ای با کاهش مدت زمان انبارداری و هزینه حمل و نقل کالا، ارتقاء بهره وری و استفاده حداکثری از توانمندی نیروهای انسانی به دنبال عرضه کالا با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان هستند.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در ادامه به برخی مزایای توسعه فروشگاه های زنجیره ای از جمله حذف واسطه های غیرضروری، کاهش هزینه های توزیع، بهبود نسبی ترافیک شهری با حذف مسافرت های درون شهری غیر ضروری، کاهش آلودگی هوا، کاهش زمان توزیع کالا، امکان اعمال نظارت سریع، دقیق و گسترده بر عملکر فروشگاه های زنجیره ای، تنوع کالایی و صرفه جویی در وقت اشاره کرد.

وی همچنین بیان کرد: فروشگاه های زنجیره ای نقش موثری در کارآفرینی  ایفا می کنند لذا باید از این ظرفیت به نحو احسن بهره مند گردید.

فخریان ادامه داد: فرانچایز یکی از پدیده های محبوب و مدرن در زمینه کسب و کار در سراسر دنیا شناخته می شود، اگرچه این مدل از کسب و کار تاریخچه تقریبا طولانی دارد اما توسعه آن در کشور به سال های اخیر بازمی گردد.

وی همچنین اظهار داشت: عاملین فرانچایز با داشتن سرمایه ممتوسط می توانند ریسک ورشکستگی در بازار را به حداقل برساند و سود خود را کسب نمایند.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش تأکید کرد: آمادگی آن را داریم که تجارب خود را برای رونق و شکوفایی این کسب و کار به علاقمندان و متقاضیان عرضه کنیم، بر همین اساس با اعطای نمایندگی، پیشگام رونق کسب و کار به شیوه فرانچایز شدیم.

فخریان در ادامه عنوان کرد: تا پایان سال جاری به علاقمندان ورود به صنعت فروشگاه های زنجیره ای تا سقف 300 میلیون تومان وام بدون بهره ارائه می شود تا شاهد پیشرفت توسعه به شیوه فرانچایز با شیم و در حالی پنجمین سالگرد تأسیس فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش را جشن می گیریم که 157 فروشگاه به شیوه فرانچایز در سراسر کشور فعال است و بدین ترتیب برای بیش از هزار خانوار اشتغالزایی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه برای پیشرفت هر کشوری تا توسعه انسانی نباشد نمی توان پیشرفت داشت گفت: در مجموعه افق کوروش نیز تا توسعه انسانی نباشد نمی توان به پیشرفت دست پیدا کرد، در همین راستا برنامه هایی از جمله شیفت بندی همکاران اجرایی شده که که کارمندان می توانند از طریق پیامک از ساعات حضور در فروشگاه و زمان استراحت خود با خبر گردند.

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از ورود این شرکت به تابلوی اصلی بورس تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: فروشگاه زنجیره ای افق کوروش به عنوان اولین شرکت در صنعت خرده فروشی به زودی وارد بورس می شود، ورود این شرکت به بازار سرمایه در کمتر از 5 سال موفقیتی بزرگ محسوب می شود که حاصل اعتماد مشتریان وفادار به ساز و کار این فروشگاه است.

فخریان گفت: افق کوروش در کمتر از پنج سال از آغاز فعالیت خود موفق شد یک هزار و صد فروشگاه را در 31 استان و 245 شهر راه اندازی کند و ضمن اشتغال زایی وسیع برای 7 هزار نفر از جوانان سرزمین به شرکتی نام آشنا و پیشرو در صنعت خرده فروشی تبدیل شود و دانش قابل قبولی در این حوزه کسب نماید.

به گفته وی در شرایط دشوار اقتصادی حاکم بر جامعه، شرکت های بزرگ موتورهای محرک اقتصاد کشور هستند و با حمایت از تولیدات داخلی می توانند کمک شایان توجهی به دولت نمایند.

در ادامه این مراسم فرزاد گودرزی معاونت مناطق 2 و 5 فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش عنوان کرد: پنجمین سالگرد افتتاح نخستین شعبه همواره تخفیف افق کوروش را در حالی جشن می گیریم  که تا کنون برای بیش از 520 نفر در استان اصفهان و چهار محال بختیاری اشتغال زایی کرده  و به عبارت دیگر هر سه روز یک نفر استخدام شده است.

وی در ادامه افزود: از سال 93 که آغاز فعالیت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در استان اصفهان بوده است تا کنون 36 شعبه از این فروشگاه در سطح منطقه افتتاح شده که 16 شعبه آن را فروشگاه های فرانچایز تشکیل می دهند و امیدواریم با طرح توسعه منطقه تا پایان سال این تعداد به 28 فروشگاه فرانچایز ارتقاء یابد.

در پایان مراسم پرسنل نمونه ستادی و فروشگاهی با اهدای هدایایی از سوی مدیریت محترم عامل و معاونت منطقه مورد تقدیر قرار گرفتند.


برچسب ها:

جشن پنج سالگی
فروشگاه زنجیره ای
افق کوروش
اصفهان

ارسال نظر

ارسال

اخبار مناطق

انتخاب منطقه