اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
برگزاری کارگاه رزومه‌نویسی در دانشگاه خوارزمی
1403/02/11
از سوی افق کوروش انجام شد؛

برگزاری کارگاه رزومه‌نویسی در دانشگاه خوارزمی

به گزارش ارتباطات و ذینفعان افق کوروش، به همت تیم منابع انسانی ستاد مرکزی افق کوروش و با هدف تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه، ایفای نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی و ارتقای برند کارفرمایی، کارگاه آموزشی «رزومه‌نویسی» در دانشکده مدیریت دانشگاه خوارزمی تهران برگزار شد. در این کارگاه که با استقبال خوب دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی همراه بود، دانشجویان  گرایش‌های مختلف مدیریت و کسب و کار، از جمله مالی، بازاریابی، منابع انسانی، زنجیره تامین، بیمه و بانکداری، حضور یافتند. محتوای کارگاه شامل معرفی افق کوروش به عنوان یکی از پیشگامان حوزه خرده فروشی، فرآیند جذب استعدادها و فارغ‌التحصیلان جدید و  روش‌های به‌ روز رزومه‌نویسی با تاکید بر ابزارهای نوین رزومه نویسی در عصر هوش مصنوعی بود.

برچسب ها:

افق کوروش

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها

دیدار صمیمانه جمعی از بانوان افق کوروش با ناهید کیانی

1403/05/29

از آنجایی که ناهید کیانی در همسایگی ستاد مرکزی افق کوروش، زندگی می‌کند، جمعی از بانوان این شرکت، به نمایندگی از همه افق کوروشی‌ها، به دیدار دارنده مدال نقره مسابقات تکواندوی المپیک 2024 پاریس، رفته و از وی تقدیر کردند.

دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه

1403/04/14

از عموم سهامداران محترم شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش (سهامی عام) یا نمایندگان قانونی آن ها برای حضور در جلسه ی مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت دعوت می شود.