اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
بازدید مدیر عامل افق کوروش از سومین نمایشگاه بین المللی ایران ریتیل شو
1400/07/21

بازدید مدیر عامل افق کوروش از سومین نمایشگاه بین المللی ایران ریتیل شو

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش روز دوشنبه 12 مهر ماه، از سومین نمایشگاه بین المللی ایران ریتل شو و غرفه شرکت اسپات در این نمایشگاه بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به نقل از روابط عمومی شرکت اسپات، دکتر صبوری مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش و هیات همراه، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف سومین نمایشگاه بین المللی ایران ریتل شو، با حضور در غرفه شرکت اسپات، در جریان انواع کاربری، روند سفارشی سازی محصولات، مشخصات فنی محصولات جدید و بهینه سازی محصولات قبلی قرار گرفت. در این دیدار برخی از محصولات جدید شرکت اسپات در حضور مدیر عامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش و هیات همراه به حاضرین معرفی و در معرض بازدیدکنندگان قرار گرفت.

گفتنی است شرکت اسپات در این نمایشگاه که از نهم تا دوازدهم مهرماه سال جاری با حضور شرکت‌های فعال و به نام در حوزه خرده فروشی و مراکز تجاری برگزار شد محصولات جدید خود، از جمله یخچال، فریزر، قفسه فروشگاهی و چک اوت کانترهای اکونومیک را با هدف تجاری سازی و کاهش قیمت بازار معرفی کرد. این تجهیزات با هدف تجاری سازی و ارائه محصول با کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه خواهد شد. با ورود این گروه محصولی، فروشگاه داران قادر خواهند بود فضای خود را با بودجه محدود نیز تجهیز و فضاسازی کنند.

شایان ذکر است نمایشگاه بین المللی ایران ریتل شو هرساله با حضور صاحبان برندهای خرده فروشی، مراکز تجاری و تولید کنندگان داخلی و خارجی فعال در صنایع کشور، هر ساله و در نیمه دوم سال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می شود.  


برچسب ها:

افق کوروش
فروشگاه های زنجیره ای
فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش
دکتر صبوری
مدیرعامل افق کوروش
شرکت اسپات
ریتل شو
نمایشگاه بین المللی ایران ریتل شو

ارسال نظر

ارسال

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها