اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
جایگزینی شیوه‌های پرداخت نوین در فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش
1400/02/22
قائم مقام فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش خبر داد:

جایگزینی شیوه‌های پرداخت نوین در فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش

قائم مقام فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در مراسم امضاء تفاهم نامه پذیرش و بهره برداری از کیف پول الکترونیک جیرینگ از جایگزینی شیوه‌های نوین پرداخت در این فروشگاه‌ها خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، دکتر حسین صبوری با بیان اینکه در یک‌سال گذشته با توجه به اپیدمی کرونا و کنترل آن،  این شرکت با جایگزینی روش های نوین پرداخت و بویژه پرداخت های آنلاین و الکترونیک، روش های نقدی پرداخت‌ را تا حد بسیار زیادی کاهش داده است گفت افق کوروش موفق شده است در نتیجه این تلاش ها و با هدف ارتقاء سلامت مشتریان و تسهیل در فرایند خرید، پرداخت های نقدی را از  30 به 8 درصد برساند. وی افزود: با توجه به این که در آینده نزدیک، روش‌های جدید پرداخت با سرعتی بیش از آن‌چه که ما انتظار داریم جایگزین روش‌های پرداخت فعلی می‌شود شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در صدد است با بکارگیری آخرین دستاوردهای این حوزه، خود را با سرعت این تحولات هماهنگ نماید.

 

قائم مقام فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در ادامه اظهار امیدواری کرد با همکاری شرکت‌های پیشرو در حوزه پرداخت و مخابرات و اقداماتی که صورت گرفته است مشکلاتی که در ابتدای عملیات اجرایی هر پروژه ای وجود دارد رفع و  در کمترین زمان ممکن شیوه‌ های مدرن پرداخت، جایگزین شیوه‌های فعلی پرداخت  شده و خدمات جدیدی با سرعت و دقت مطلوب به هم‌وطنان ارائه شود.

دکتر صبوری خاطر نشان کرد توجه به روش های نوین پرداخت ضمن این که می تواند موجب تسهیل عملیات مالی و اجرایی شرکت ها شود بالابردن سطح استاندارد زندگی هموطنان و مشتریان را نیز به دنبال داشته و تحولی نوین در صنعت  خرده فروشی کشور رقم خواهد زد.  

گفتنی است در مراسم امضاء تفاهم نامه پذیرش و بهره برداری از کیف پول الکترونیک جیرینگ در شعب فروشگاهی افق کوروش که روز سه شنبه 21 اردیبهشت برگزار شد با انجام اولین تراکنش، کیف پول الکترونیک جیرینگ در کلیه فروشگاه های افق کوروش در سراسر کشور، آغاز به کار کرد.

 


برچسب ها:

افق کوروش
فروشگاه های زنجیره ای
دکتر صبوری
کیف پول جیرینگ
همراه اول
انیاک
جیرینگ

ارسال نظر

ارسال

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها