اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
انتخاب مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به عنوان رئیس هیأت مدیره
1399/04/30
در دومین دوره انتخابات اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای صورت گرفت؛

انتخاب مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به عنوان رئیس هیأت مدیره

در دومین دوره انتخابات اتحادیه سراسری فروشگاه‌های زنجیره‌ای دکتر امیرخسرو فخریان مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با کسب اکثریت آراء برای بار دوم به عنوان رئیس این اتحادیه انتخاب شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، دومین دوره انتخابات اتحادیه سراسری فروشگاه های زنجیره ای روز یکشنبه 29 تیرماه در محل اتاق اصناف ایران برگزار و در طی آن، ائتلاف " اتحادکارآمد" متشکل از اعضای هیات مدیره دور نخست اتحادیه در رقابت با ائتلاف تحول" موفق شد با جلب اعتماد مجدد اعضاء اتحادیه،  اکثریت آراء را به خود اختصاص داده و مدیریت این اتحادیه را برای چهار سال دیگر در دست بگیرد.

با رای اعضاء اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای  به ائنلاف "اتحاد کارآمد" ، دکتر فخریان؛ مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با اکثریت آراء به عنوان رئیس اتحادیه، مهدی عارفی داریان، نایب رئیس اول، حسین مدرسی فر، نایب رئیس دوم، محمدعلی خراسانی فردوانی، دبیر هیات مدیره، منصور عالی پور؛ خزانه دار و ابراهیم طلایی به عنوان بازرس اصلی انتخب شدند.

با پایان یافتن دومین دوره انتخابات اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای ؛ دکتر فخریان رئیس این اتحادیه در پیامی از کلیه دست اندرکاران این انتخابات و کاندیداهای ائتلافی و مستقل تشکر و قدردانی نموده و از ایشان برای همراهی در تحقق اهداف اتحادیه دعوت به عمل آورد. متن پیام رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای به شرح زیر است:

اعضای محترم اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای،

کاندیداهای محترم ائتلاف رقیب،

کاندیداهای محترم مستقل،

خداوند بزرگ را شاکرم که توفیق خود را نصیب اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای کرد تا دومین دوره انتخابات این اتحادیه در فضایی پرشور و رقابتی برگزار گردد و اعضای دومین دوره هیات مدیره با رای آگاهانه اعضا، انتخاب شوند. امیدوارم لطف و عنایت خداوند متعال در ادامه راه نصیب منتخبین شود تا ایشان بتوانند در سایه انتقادات، پیشنهادات و همدلی سایر اعضا، در دوره پیش رو، خدمتگزارانی صدیق برای این اتحادیه و اعضای شریف آن باشند. بر خود لازم می بینم به عنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ فروشگاه های زنجیره ای کشور و به نمایندگی از ائتلاف منتخب، از همه اعضای محترم اتحادیه، کاندیداهای ائتلاف رقیب، کاندیداهای مستقل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر و قدردانی نموده و دست یاری به سوی همگی شما برای پیشبرد اهداف اتحادیه دراز نمایم. قطعا تحقق برنامه های اتحادیه، مرهون همدلی همه اعضای اتحادیه است.

از خداوند بزرگ توفیق کلیه اعضای محترم اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای را در خدمت به میهن عزیزمان خواستارم.

امیرخسرو فخریان


برچسب ها:

افق کوروش
اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای
امیرخسرو فخریان

ارسال نظر

ارسال

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها