اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
مراسم یادبود بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ در افق کوروش برگزار شد
1399/02/21

مراسم یادبود بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ در افق کوروش برگزار شد

مراسم بزرگداشت مرحوم استاد حاج محمد کریم فضلی بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ، در شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، مراسم یادبود استاد حاج محمد کریم فضلی بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ در ستاد مرکزی این شرکت با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و همکاران برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ضمن عرض تسلیت از بابت فقدان  دردناکِ درگذشت بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ، به خدمات ارزنده و دستاوردهای این کارآفرین بزرگ برای کشور و ذکر خاطراتی از ایشان پرداخت و ابراز امیدواری کرد که راه ایشان تا دستیابی به آبادانی و رونق اقتصادی کشور ادامه پیدا کند.

با توجه به عدم امکان برگزاری مراسم بزرگداشت بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ به صورت متمرکز،  ستادهای مناطق و انبار های شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با حضور معاونین و همکاران و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، به صورت جداگانه در استان و شهرستان های خود به برگزاری مراسم یادبود برای استاد حاج محمدکریم فضلی اقدام کردند و ضمن طلب آمرزش و آرامش برای ایشان و قرائت فاتحه و قرآن، یاد ایشان را گرامی داشتند.

تمامی 2020 شعبه شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سراسر ایران با نصب پارچه مشکی و بنر تسلیت یاد ایشان را گرامی داشتند و با رعایت کامل موارد بهداشتی به خیرات خرما برای ایشان اقدام کردند.

گفتنی است؛ شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از بزرگترین و پرفروش ترین شرکت های گروه صنعتی گلرنگ است که با درایت و راهبری بنیانگذار و مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ موفق شد در کمتر از 7 سال 2020 شعبه فعال را در 380 شهر ایران راه اندازی کند و با همکاری 15 هزار نیروی انسانی توانمند، جایگاه نخست بیشترین تعداد نیروی شاغل را در صنعت خرده فروشی کشور به خود اختصاص دهد.


برچسب ها:

افق کوروش
حاج کریم فضلی
بنیان گذار گروه صنعتی گلرنگ

ارسال نظر

ارسال

مطالب مرتبط

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها