معاونت اجرایی مناطق 2 و 5 از تلاش همکاران سخت کوش فروشگاهی قدردانی کرد - اخبار افق کوروش - فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

اخبار افق کوروش /  اخبار مناطق

چاپ
معاونت اجرایی مناطق 2 و 5 از تلاش همکاران سخت کوش فروشگاهی قدردانی کرد
۱۳۹۸/۱۲/۱۵

معاونت اجرایی مناطق 2 و 5 از تلاش همکاران سخت کوش فروشگاهی قدردانی کرد

معاونت اجرایی مناطق 2 و 5 فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در بازدید سرزده از شعب فروشگاه های این منطقه از تلاش مضاعف همکاران فروشگاهی در ایجاد محیط امن بهداشتی تقدیر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، معاونت اجرایی منطقه 2 و 5 افق کوروش در استان های فارس، اصفهان، کهکیلویه و بویر احمد، چهارمحال بختیاری و بوشهر در پی شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، با هدف قدردانی از زحمات همکاران سطحِ فروش و تقویت روحیه آن ها، از فروشگاه های شیراز بازدید کرد.

در این بازدید سرزده فرزاد گودرزی ضمن تقدیر از زحمات خستگی ناپذیر همکاران فروشگاهی در شرایط بحرانی عنوان کرد: تلاش شما برای تأمین مایحتاج زندگی هموطنان در محیطی امن و بهداشتی در شرایط بحرانی حالِ حاضر ستودنی است و همچون پزشکان و پرستاران فداکار، در خط مقدم مقابله با این ویروس قرار دارید.

معاونت اجرایی منطقه 2 و 5 افق کوروش بر لزوم رعایت بهداشت فردی و محیطی فروشگاه ها تأکید کرد و افزود: ضدعفونی کردن تمامی سطوحی که در تماس مستقیم با دست مشتریان قرار دارد، منجمله دسته ترولی ، صندوق و دستگیره فریزرها باید در اولویت اول کاری همکاران قرار گیرد.


برچسب ها:

کرونا
ویروس کرونا
مقابله با کرونا
تخفیف
فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

ارسال نظر

ارسال

اخبار مناطق

انتخاب منطقه